18 مهارت فروش تلفنی که می توانید همین الان استفاده کنید
نوشته شده توسط : یک دوست

تعدادی از شرکت‌ها همچنین برچسب‌گذاری تماس را برای کمک به مصرف‌کنندگان در تعیین تماس‌هایی که می‌خواهند پاسخ دهند ارائه می‌کنند. خدمات برچسب‌گذاری دسته‌هایی را برای تماس‌های بالقوه ناخواسته یا غیرقانونی مانند «هرزنامه» یا «احتمالاً کلاهبرداری» در نمایشگر شناسه تماس‌گیرنده نمایش می‌دهد. یکی از خطرناک‌ترین دام‌هایی که می‌توانید هنگام تلاش برای فروش آنلاین در آن گرفتار شوید، ایجاد فرضیاتی درباره دانش مشتریان احتمالی شما از محصول، خدمات یا حتی بازار شماست. بسیاری از شرکت‌ها به اشتباه فکر می‌کنند مشتریانشان بیشتر از آنچه که می‌فروشند می‌دانند، که منجر به سؤالات بی‌پاسخ یا ایراداتی می‌شود که به آنها رسیدگی نمی‌شود - که هر دو می‌توانند به فروش آسیب بزنند. مصرف کنندگان از نظر نحوه پرداخت واقعی برای کالاها و خدمات، بیش از هر زمان دیگری حق انتخاب دارند و همه ترجیح نمی دهند از American Express استفاده کنند.

زمانی را پیدا کنید که برای مشتریان بالقوه شما بهترین است

متخصصان فروش از روش های مختلفی برای ارتباط با مشتریان و کسب درآمد برای شرکت خود استفاده می کنند، از جمله تماس های تلفنی. اگر مهارت های ارتباطی عالی و توجه قوی به جزئیات دارید، ممکن است در موقعیتی که در درجه اول فروش تلفنی را انجام می دهد، پیشرفت کنید. در این مقاله نحوه عملکرد فروش گوشی را توضیح می دهیم و 31 نکته برنده فروش گوشی را به اشتراک می گذاریم. با این حال، برای بسیاری از مشاغل، استفاده از رسانه های اجتماعی و ایمیل برای ارتباط با مشتریان بسیار موثرتر شده است.

اعتراض ها اظهاراتی هستند که مشتریان ممکن است به عنوان پاسخی به تماس فروش ارائه دهند که به این معنی است که آنها ممکن است علاقه ای به خرید نداشته باشند. علاوه بر این، مهم است که همیشه روی اینکه محصول یا خدمات شما چگونه می تواند برای آنها سودمند باشد، تمرکز کنید. بنابراین به جای اینکه فقط در مورد ویژگی هایی که ارائه می دهید صحبت کنید، روی آنچه محصول یا خدمات شما واقعاً می تواند برای مشتریان شما انجام دهد تمرکز کنید. به عنوان مثال، اگر یک برنامه نرم افزاری را ارائه می دهید، می توانید در مورد مزایای صرفه جویی در زمان صحبت کنید نه اینکه تمام قابلیت های مختلف ارائه شده را بیان کنید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش و بازاریابی به سایت ما مراجعه نمایید
از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند لینکدین برای منبع‌یابی مخاطبین بالقوه استفاده کنید. دایرکتوری های تجاری و بیانیه های مطبوعاتی شرکت راه خوبی برای شناسایی بهترین فرد برای صحبت کردن است.

نیازهای آنها را شناسایی کنید و به دنبال راه هایی باشید که محصول یا خدمات شما می تواند کمک کند. از تاکتیک‌های فشار اجتناب کنید - اینها ممکن است در برخی موارد غیرقانونی باشند - و در عوض مشوق‌هایی مانند آزمایش‌های رایگان، اطلاعات بیشتر در پست، یا نقل قول بدون تعهد ارائه دهید. تماس های سرد با مصرف کنندگان کاهش یافته است و مشاغل در غربالگری تماس های سرد موثرتر شده اند. با این حال، برای بسیاری از استارت‌آپ‌ها، تماس سرد همچنان می‌تواند درآمد ایجاد کند و درها را به روی مشتریان و تامین‌کنندگان تجاری احتمالی باز کند.

بسیاری از شرکت‌ها فروش خود را از دست می‌دهند و با تمرکز بر خود زمان را تلف می‌کنند. به همین دلیل است که ارزش پیشنهادی شما باید در مرکز تمام ارتباطات بازاریابی و محتوای سایت شما قرار گیرد. فروش تلفنی زمانی اتفاق می افتد که یک متخصص فروش با مشتریان بالقوه تلفنی صحبت می کند تا یک محصول یا خدمات را تبلیغ کند و آنها را تشویق به خرید آن کند.

اگر کسب و کار شما دارای مجوزهای حرفه ای است، این علائم اعتماد را در جلو و در مرکز سایت خود قرار دهید. اگر فهرست قابل توجهی از مشتریان راضی دارید، مطمئن شوید که مشتریان احتمالی شما از آن مطلع هستند. این ممکن است به طرز دردناکی بدیهی به نظر برسد، اما برای من شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از سایت ها چک می نویسند که محصولاتشان نمی توانند پول نقد کنند. صداقت در کپی شما نه تنها برای شهرت کسب و کار شما بسیار مهم است، بلکه اعتماد به برند شما را تقویت و تشویق می کند. ادعاهایی نداشته باشید که نمی توانید آنها را ثابت کنید، و از هذل گویی به راحتی استفاده نکنید - مصرف کنندگان امروزی نسبت به بازاریابی BS حساسیت زیادی دارند، بنابراین در تمام نسخه های فروش خود، از صفحه اصلی تا کمپین های ایمیل خود، صادق، صریح و قابل دسترس باشید. متخصصان فروش که فروش را از طریق تلفن انجام می دهند، معمولاً در تماس های ورودی و خروجی شرکت می کنند.

فروش تلفنی نوع متفاوتی از فروش است زیرا شما نمی توانید زبان بدن مشتری احتمالی خود را بخوانید و به همان شکلی که می توانید حضوری با او درگیر شوید. با این حال، فروش تلفنی بسیار رایج است و در صورت انجام صحیح می تواند موفقیت آمیز باشد. ما ۱۱ نکته برای فروش تلفن ایجاد کرده‌ایم که می‌تواند به تیم فروش شما کمک کند تا مشتریان بالقوه و مشتریان را جذب کند. در حالی که هدف بسیاری از تماس های فروش، به دست آوردن یک مشتری جدید است، ممکن است با مشتریانی که قبلاً محصولات شرکت شما را خریداری کرده اند، تماس های فروش داشته باشید. هنگام صحبت با این مشتریان، پرسیدن سؤالاتی که خریدهای قبلی آنها را دنبال می کند، می تواند مفید باشد، مانند اینکه بپرسید چقدر راضی هستند یا چقدر احتمال دارد دوباره یک محصول را خریداری کنند.

تماس سرد چیست؟

توسط مشاغل معتبر برای فروش همه چیز از بسته های پهن باند گرفته تا معرفی خدمات تجارت به تجارت به سایر شرکت ها استفاده می شود. آیا گزاره ارزش بلافاصله آشکار است؟ اگر نه، وقت آن است که به تابلوی نقاشی برگردید. همه چیزهایی که مشتریان بالقوه شما می بینند باید به یک روش به ارزش پیشنهادی شما مرتبط باشد. هر چه ارزش درک شده ای که می توانید در اطراف محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید بیشتر باشد، فروش بیشتری خواهید داشت. اگر به‌دنبال افزایش فروش در خرده‌فروشی هستید، پتانسیل پیشنهادهای انتخاب را نادیده نگیرید - اعلان‌هایی که افراد را تشویق می‌کند در خبرنامه، لیست پستی یا برنامه‌های وفاداری شما ثبت نام کنند. استفاده از پیشنهادهای انتخاب کردن نه تنها می تواند تعداد مخاطبین را در پایگاه داده شما به میزان قابل توجهی افزایش دهد، بلکه فروش آنلاین را در کوتاه مدت افزایش می دهد.

متقاعد کردن مشتریان بالقوه از طریق تلفن ممکن است آنقدرها هم که فکر می‌کردید ساده نباشد. به عنوان یک قاعده کلی، یک بازاریاب تلفنی باید ارزش محصولات یا خدمات خود را به مشتریان منتقل کند. با این حال، مشکل اصلی اکثر کمپین های ناموفق بازاریابی تلفنی این است که نمایندگان نمی توانند پیام خود را به روش صحیح به مشتریان برسانند. اگر شخصی که با او صحبت می‌کنید از شما بپرسد که آیا ویژگی‌ای وجود دارد که ندارید، سعی نکنید پاسخ خود را با پیشنهاد دادن قابلیت‌های خاصی تغییر دهید.

این بدان معنی است که در برخی موارد، تیم بازاریابی تلفنی ورودی شما می تواند تیم پشتیبانی مشتری شما را تکمیل کند. اگرچه هنوز توصیه می شود که عملیات فروش و خدمات مشتری خود را از هم جدا کنید، داشتن نقطه شروع دیگری برای پشتیبانی مشتری هرگز چیز بدی نیست.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت چالشگر بازدید نمایید
افرادی که به تازگی فروش تلفنی را آغاز کرده‌اند، اغلب محصولات یا خدمات خود را برای چند دقیقه بدون اینکه در مورد مشتری احتمالی بپرسند، ارائه می‌کنند.

اگر از فهرستی از مخاطبین خریداری شده استفاده می کنید، مطمئن شوید که با مجوزهای بازاریابی واضح به روز است. قوانین حاکم بر تماس سرد پیچیده هستند و در صورت نقض آن با جریمه بزرگی روبرو خواهید شد. همچنین می توانید با تماس سرد با افرادی که از بازاریابی تلفنی منصرف شده اند، برند خود را برای همیشه لکه دار کنید.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: